elssanilsson

Direktlänk till inlägg 24 september 2012

sorry!

Av elsa nilsson - 24 september 2012 20:56

Heej sorry att jag inte har bloggat... Men dom ni vet så har jag haft en tränings match på 11-manna och sen så i går så spelade vi näst sista seriematch på 7-manna! Men nu är jag tillbaka fast kommer ändå inte komma kunna blogga så bra för har kart prov om typ 2 veckor och det är europas alla länder,vatten,öar och bergskedjor. Inte särskillt kul... och så ska vi ha något annat prov som jag inte kommer ihåg vad det var men vi övar i skolan... jag känner att det här var ett ganska ointressant inlägg här kommer en bild från mobilen för jag skriver från mobilen... Aja heej då se :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elsa nilsson - 10 oktober 2012 19:18


Heej, sorry för ingen bloggning jag vet inte varför jag inte har bloggat men men. Nu bloggar jag ju :D Igår hade vi träning redigt kul ;)  Idag var det skola som vanligt. Inte speciellt kul för vi hade 3 lektioner med samma ämne... Men vi hann ...

Av elsa nilsson - 8 oktober 2012 16:45

heej!  Idag slutade vi vid halv två väldigt skönt! Juste i fredags skulle jag gjort ett Europa-prov men jag var sjuk då och jag trodde jag skulle göra det på fredag men jag fick göra det idag. Vilket var mycket bättre. Och jag klarade vilket ox...

Av elsa nilsson - 7 oktober 2012 12:07


Heej, förlåt för att jag har världens sämsta uppdatering men jag har prov och läxor och så har jag varit sjuk. Men nu så får jag skärpa mig för denna veckan som kommer har jag bara vad jag vet ett prov och en läxa än så länge iallafall. Så jag ko...

Av elsa nilsson - 1 oktober 2012 14:32


Heej kompisar xD...Sorry för att jag inte har bloggat i helgen men har helt enkelt inte haft tid att hålla på med allt bloggande. I lördags så spelade jag match förlorade dock men tyckte vi var bättre ändå och det var vår sista seriematch på 7-ma...

Av elsa nilsson - 28 september 2012 16:21


Tjobre... IDAG ÄR DET FREDAG!!!!! YEEEY :D Äntligen så är det fredag. Jag ska fixa fixa en lite snyggare header och såklart en bakgruund  har inte hunnit göra det förns nu. Men här kommer en random bild!   Lite lagom suddig och dålig... Me...

 

              VÄLKOMMEN

Jag heter Elsa och är född 2000.

Mina intressen är: FOTBOLL,foto,kompisar,Sigge (familjens hund) och massa mer :D Bloggen kommer handla om min vardag och mina intressen :) Hoppas att ni trivs här och att ni kommer följa min blogg :)

 

FOTBOLL I MITT

 

 

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards