elssanilsson

Alla inlägg under september 2012

Av elsa nilsson - 16 september 2012 16:37

Heej, jag måste fixa lite små saker på designen som ni nog ser...Men imorse så skrev jag att

jag skulle kanske ta kort och det har jag inte gjort...Har inte kunnat för att batteriet har

inte laddat klar och så klatig som jag är så glömde jag att sätta i sladden så

klantig jag är......Aja här kommer en fin bild på kläder jag har på mig idag :) !

 

(webcamen)

Fint fint...Men har på mig en as skön kofta den är underbra!!! Sen ett par mjukis jeans och

så har jag en tofs också :) Men nu ska jag fixa en presentation och lite annat här på bloggen :)



Av elsa nilsson - 16 september 2012 10:12

Heej, igår skrev jag att jag skulle fixa lite på bloggen...Men det blev inte så så 

kanske fixar det idag eller någon annan dag. Så jaa igår på kvällen så åkte min familj på ett kalas hos 

mina äldre kusiner. Det var helt ok god mat och så heheh. Men idag ska jag kanske fixa designen

(får se det) öva på tyska glosor, kanske öva på kemi prov och så ska jag nog fota lite :)

För jag behöver lite foton till bloggen måste bara ladda batteriet!!

Men här kommer en gammal bild ;)

 

Älskar den bilden vet inte varför...Den är tagen i sommras. Aja nu ska jag kolla på lite

bloggar sen öva på tyskan så heej då ses sen :D

Av elsa nilsson - 15 september 2012 11:17

Heej, jag heter Elsa och är född 2000 den 20 november.Och det är jag som driver den här bloggen :D

Mina intressen är: FOTBOLL<3,foto,kompisar,Sigge (familjens hund) och en massa mer :)

Bloggen kommer även handla om minvardag och mina intressen :)

Här kommer en bild på mig!

  

Jupp thats is me :D Aja ska fixa lite i designen ;)

Ses senare!


Tidigare månad - Senare månad

 

              VÄLKOMMEN

Jag heter Elsa och är född 2000.

Mina intressen är: FOTBOLL,foto,kompisar,Sigge (familjens hund) och massa mer :D Bloggen kommer handla om min vardag och mina intressen :) Hoppas att ni trivs här och att ni kommer följa min blogg :)

 

FOTBOLL I MITT

 

 

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards